Str.Progresului nr.90-100

Complex Mirano, Stand E12
Bucuresti, Sector 5
Orar : L-V 09.00-17.00

TEL : (+40) 784 190 929

         (+40) 766 799 102

E-MAIL : office@unpsafety.ro

Intrebari frecvente

Va rugam cititi raspunsurile la intrebarile frecvente inainte sa ne transmiteti mesaje..

Care sunt costurile de livrare pentru comenzile efectuate online?

Livrarea produselor se face gratuit doar pentru achizitii minime de 500 lei+tva.
Pentru achizitii sub acest plafon comenzile se livreaza prin curier rapid URGENT CARGUS,costul transportului in valoare de 21 lei+tva fiind suportat de client,acest tarif fiind valabil doar in conditiile in care nu exista KM suplimentari fata de zonele de livrare principale ale URGENT CARGUS.In situatia in care exista KM suplimentari,se va comunica cumparatorului suma calculata de transport pana la destinatie.
In cazul in care clientul solicita transmiterea comenzii cu un curier cu care se afla sub conditii contractuale,aceasta informatie se va specifica in prealabil la data efectuarii comenzii la sectiunea observatii in formularul de comanda.In aceasta situatie costul de transport solicitat de firma de curierat care livreaza comanda, nu face obiectul ofertarii noastre si nu este stabilit de Unlimited Protection Srl.
Livrarea produselor din stoc se va efectua in 24-48 ore de la plasarea comenzii prin magazinul online.
Mentiunile cu eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul receptiei de la curier pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare.Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule.

Ce modalitati de plata sunt acceptate in magazinul online?

Modalitatile de plata acceptate pentru achizitionarea produselor prin platforma online sunt urmatoarele:
1* Numerar ramburs cont colector firma livrator.
2* Plata card bancar prin platforma securizata online,contractata cu integratorul de plati EuPlatesc.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

3* Ordin de plata bancar in baza facturii eliberate la efectuarea comenzii.Dupa confirmarea platii comanda se va transmite catre beneficiar.

Care este timpul de livrare al comenzilor?

Produsele disponibile in stoc se pot livra in termen de 24-48 ore.
In functie de modalitatea de plata solicitata ( pentru ordinele de plata bancare este necesara confirmarea) timpii de livrare pot diferi.
Pentru produsele indisponibile si care se aduc la comanda speciala,se va specifica clientului termenul de livrare.Acest termen poate varia intre 5-45 zile lucratoare.

Cat de sigura este achizitia prin magazinul online? Datele mele sunt protejate?

Magazinul online,implicit datele personale inserate in momentul crearii contului de client sunt securizate prin serverul companiei de hosting HOSTERION SRL.Informatiile bancare continute de cardul cu care se efectueaza platile comenzilor sunt securizate si sunt operate de integrator cu care Unlimited Protection Srl se afla sub conditii contractuale.

Care sunt etapele dupa efectuarea comenzii?

Dupa efectuarea comenzii platforma va genera un raspuns automat catre solicitant cu sumarul comenzii confirmate si finalizate impreuna cu informatiile de facturare si livrare mentionate in formularul de comanda.In momentul receptionarii comenzii solicitantul va fi contactat telefonic de departamentul vanzari pentru disponibilitate comanda si confirmare.Dupa acest pas se va efectua pregatirile de livrare catre beneficiar.

Primesc factura pentru comanda efectuata?

Dupa efectuarea comenzii prin platforma online,la livrare,produsele comandate vor fi insotite de factura fiscala.

Trimite email

Pentru orice informatii,detalii sau observatii va rugam sa ne transmiteti solicitarea dumneavoastra prin formularul de mai jos.